google ads co to jest? Google Ads to nic innego, jak płatna reklama w Google. Kojarzą się one przede wszystkim z reklamami w sieci wyszukiwania, które kiedyś były znane jako Google Adwords (reklamy o wyglądzie…
Co to jest HTTPS? Co oznacza https?Czym się różni http od https?https jak włączyć?http czy https?https a pozycjonowaniehttps czy warto? CO OZNACZA HTTPS? HTTPS (ang. Hypertext Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół przesyłania danych między…
FIRMOWA STRONA INTERNETOWA – co powinna zawierać? Nikt nie ma wątpliwości, że obecność firmy w internecie z roku na rok ma coraz większe znaczenie i otwiera nowe możliwości poprawy świadomości marki czy znalezienia nowej grupy…
JAK ZAŁOŻYĆ STRONĘ INTERNETOWĄ? Co jest potrzebne do założenia strony www?Gdzie założyć stronę internetową?Jaki hosting wybrać?Jak wybrać domenę?W jakim programie najlepiej zamówić stronę? Co jest potrzebne do założenia strony internetowej? Aby móc wyświetlać swoją stronę…
CO TO JEST LANDING PAGE? Landing page czyli inaczej w dosłownym tłumaczeniu „strona lądowania” to strona internetowa, której specjalnym przeznaczeniem jest prowadzenie potencjalnego klienta do działania pożądanego przez właściciela witryny.Co również istotne stosowana jest ona do płatnych…
CO to jest cms? System CMS – Content Management System to system zarządzania treścią, w którym jak sama nazwa wskazuje, można edytować treści, adresy URL i inne elementy na stronie internetowej w sposób kompleksowy. System…
SEO co to jest? Search Engine Optimization – w skrócie SEO, to relatywnie nowe podejście do pozycjonowania stron, uwzględniająca wytyczne robotów indeksujących Google w zakresie treści, linkowania i innych aspektów związanych z pozycją strony w…
STRONA RESPONSYWNA Strona responsywna to obecnie must have w projektowaniu stron www. Responsywna strona internetowa, czyli dostosowująca się do wymogów urządzeń mobilnych jest koniecznością w kontekście stale rozwijających się technologii. Z dnia na dzień kwestia ta…
PALETA kolorów na stronę internetową Kolory w biznesie stanowią pewnego rodzaju informację z jakimi cechami chcemy, aby kojarzyła się nasza firma/osoba. Psychologia kolorów sprawia, że określone barwy wzbudzają konkretne skojarzenia. Profesjonalne strony www powinny uwzględniać…
Personal branding – marka osobista Zapewne w dzisiejszych czasach, nie trzeba nikomu tłumaczyć co to jest marka osobista. Niemniej w celu sprecyzowania cech, na których się ona skupia, warto zaczerpnąć na ten temat fachowej informacji.…