Menu Zamknij
kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads

Chcesz zwiększyć widoczność strony w internecie? Kampanie Google Ads (AdWords) w sieci wyszukiwania otworzą przed Tobą nowe możliwości. Kompleksowa obsługa Google Ads – przygotowanie oraz prowadzenie.

TWORZENIE KAMPANII GOOGLE ADS

Konfiguracja kampanii Google Ads obejmuje:
  • instalacja globalnego tagu witryny Google Ads
  • Google Ads słowa kluczowe – dobór
  • typy dopasowań Google Ads – słów kluczowych
  • reklamy Google Ads – konfiguracja, stworzenie treści
  • dobór strategii ustalania stawek reklamy w Google
  • konwersja Google Ads – dobór zdarzeń powodujących konwersję oraz ich konfiguracja
  • dobór odbiorców i tworzenie połączonych grup odbiorców
  • określenie i zastosowanie optymalnego harmonogramu reklam dostosowanego do branży
  • dostosowanie stawek do poszczególnych typów urządzeń, na których będzie uruchamiana strona

Prowadzenie kampanii Google Ads

Prowadzenie kampanii Google Ads obejmuje:
  • regularne monitorowanie słów kluczowych oraz ich optymalizacja
  • regularny przegląd wyszukiwanych haseł i dodanie/wykluczenie słów kluczowych
  • regularny przegląd efektywności harmonogramu i kosztów oraz jego optymalizacja
  • monitorowanie grup odbiorców – dane demograficzne oraz zainteresowania oraz adekwatna optymalizacja stawek
  • monitorowanie i ewentualna modyfikacja dostosowania stawek do typów urządzeń
  • optymalizacja reklam Google pod kątem ich efektywności
  • ewentualne zmiany strategii ustalania stawek
Optisite kampanie Google Ads

Dlaczego warto zainwestować w Google ads?

  • więcej nowych klientów
  • bardziej sprecyzowana oferta
  • odkrywanie nisz na rynku
  • strategiczne planowanie sprzedaży
  • wykorzystanie miejsca, które mogłaby zająć konkurencja

REKLAMA GOOGLE ADS -DODATKOWE KORZYŚCI

Google Ads wraz z Google Analytics mogą stanowić nawzajem wspomagające się źródła wiedzy i użytkownikach oraz ich szczegółowych potrzebach. Google Ads uzupełnia statystyki Google Analytics o nowe słowa kluczowe, poszukiwane produkty/usługi, o które warto poszerzyć asortyment/ofertę lub znaleźć niszę na rynku na te obecnie oferowane. Google Analytics z kolei dostarcza kampaniom Google Ads interesujących danych, dotyczących wyszukiwanych słów kluczowych oraz odbioru strony przez użytkownika, po zapoznaniu się z jej treścią.

KAMPANIA GOOGLE ADS KOSZT

Koszt kampanii Google Ads zależy od wielu czynników:

  • branży
  • obszaru reklamy
  • reklamowanego produktu/usługi w tym szerokości i głębokości asortymentu
  • sposobu dystrybucji
  • konkurencji
  • budżetu jakim dysponuje firma
W praktyce im większy obszar ma objąć reklama w Google oraz im szerszy asortyment, tym droższa kampania. Jak można się domyślać również większa konkurencja wpływa na wzrost kosztów kampanii. Google Ads to system aukcyjny, więc stawki proponowane przez konkurentów podbijają jednocześnie nasze stawki.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o ofercie, proszę o kontakt:

GOOGLE ADS POZNAŃ

Prowadzenie kampanii Google Ads w Poznaniu, okolicach oraz zdalnie na terenie całej Polski.