Kampanie Google Ads
Chcesz zwiększyć widoczność strony w internecie? Kampanie Google Ads (AdWords) w sieci wyszukiwania otworzą przed Tobą nowe możliwości. Kompleksowa obsługa Google Ads – przygotowanie oraz prowadzenie.
TWORZENIE KAMPANII GOOGLE ADS
- instalacja globalnego tagu witryny Google Ads
- Google Ads słowa kluczowe – dobór
- typy dopasowań Google Ads – słów kluczowych
- reklamy Google Ads – konfiguracja, stworzenie treści
- dobór strategii ustalania stawek reklamy w Google
- konwersja Google Ads – dobór zdarzeń powodujących konwersję oraz ich konfiguracja
- dobór odbiorców i tworzenie połączonych grup odbiorców
- określenie i zastosowanie optymalnego harmonogramu reklam dostosowanego do branży
- dostosowanie stawek do poszczególnych typów urządzeń, na których będzie uruchamiana strona
Prowadzenie kampanii Google Ads
- regularne monitorowanie słów kluczowych oraz ich optymalizacja
- regularny przegląd wyszukiwanych haseł i dodanie/wykluczenie słów kluczowych
- regularny przegląd efektywności harmonogramu i kosztów oraz jego optymalizacja
- monitorowanie grup odbiorców – dane demograficzne oraz zainteresowania oraz adekwatna optymalizacja stawek
- monitorowanie i ewentualna modyfikacja dostosowania stawek do typów urządzeń
- optymalizacja reklam Google pod kątem ich efektywności
- ewentualne zmiany strategii ustalania stawek
Dlaczego warto zainwestować w Google ads?
- więcej nowych klientów
- bardziej sprecyzowana oferta
- odkrywanie nisz na rynku
- strategiczne planowanie sprzedaży
- wykorzystanie miejsca, które mogłaby zająć konkurencja
REKLAMA GOOGLE ADS -DODATKOWE KORZYŚCI
Google Ads wraz z Google Analytics mogą stanowić nawzajem wspomagające się źródła wiedzy i użytkownikach oraz ich szczegółowych potrzebach. Google Ads uzupełnia statystyki Google Analytics o nowe słowa kluczowe, poszukiwane produkty/usługi, o które warto poszerzyć asortyment/ofertę lub znaleźć niszę na rynku na te obecnie oferowane. Google Analytics z kolei dostarcza kampaniom Google Ads interesujących danych, dotyczących wyszukiwanych słów kluczowych oraz odbioru strony przez użytkownika, po zapoznaniu się z jej treścią.
KAMPANIA GOOGLE ADS KOSZT
Koszt kampanii Google Ads zależy od wielu czynników:
- branży
- obszaru reklamy
- reklamowanego produktu/usługi w tym szerokości i głębokości asortymentu
- sposobu dystrybucji
- konkurencji
- budżetu jakim dysponuje firma
W celu uzyskania szczegółowych informacji o ofercie, proszę o kontakt:
- mail: [email protected]
- tel: 603664155
GOOGLE ADS POZNAŃ
Prowadzenie kampanii Google Ads w Poznaniu, okolicach oraz zdalnie na terenie całej Polski.